søndag 30. mai 2010

Hytte, auksjon og montering....

av svigerinne og svogers nye kjøkken, er det dagene har blitt brukt til siden sist.. Onsdag og deler av torsdag var vi å hjalp dem med montering av nytt Ikea kjøkken av typen Lidningö. Det blir et nydelig kjøkken som jeg håper å komme med bilder av når det er ferdig.

Lørdagen gikk med til auksjon, og der fikk jeg kjøp noen fine møbler. Tror nok det blir noen runder med maling og pensel før de tas i bruk. En liten titt på mine kjøp.

Lite nett kjøkkenbord.

Kiste med lite rom i lokket, og på siden.

En "butt" jeg har planer om å male og bruke til oppbevaring av paraplyer.
Å så det beste med hele auksjonen... Dette skapet falt jeg for med en gang jeg så det, å jammen ble det mitt. min første tanke var at dette skulle males i hvitt, men må kanskje tenke litt på det. Noen forslag..??

Etter auksjon på lørdag gikk turen til hytta, der vi tilbrakte natten. Et stemningsbilde fra terassen lørdagkveld

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar