mandag 7. juni 2010

Maling og baking

I dag har jeg, i tillegg til å ha malt siste strøk på vinduskarmene på hytta, grunnet skapet på innsiden. Har bestemt meg for at det skal bli hvitt. Har nok en god del pussing å maling foran meg før jeg er ferdig, men har tro på at det skal bli bra :)


Vi har en rot med rabarbra i hagen, og på bloggen til Fruen på Skogmo fant jeg en nydelig oppskrift på rabarbrakake. Har bakt to stykker i dag, da den først var borte på et blunk..
Oppskriften finner dere her

Ønsker alle en fin kveld :)

1 kommentar:

  1. Woooow, for en flott overraskelse! ENDELIG kommer det en skikkelig butikk i Ytre Namdal ;o) Gleder meg vilt til neste gang jeg skal hjem, for da blir det Rørvik-tur ja!

    Kjempemasse lykke til m åpningen! Legger deg til i blogglista mi slik at jeg får med meg alle detaljer ;o))

    Stor klem!

    SvarSlett