onsdag 28. juli 2010

Her jobbes det med butikken...

Jeg har de siste dagene, foruten en kjapp tur til Valdres, malt tak og vegger i det som skal bli butikken min. Trenger to dager til nå, så er jeg ferdig med malejobbingen (tror og håper jeg...) Nå venter jeg på ytterdøren, og krysser fingrene for at den kommer i morgen, og at jeg får noen til å sette den inn for meg... Ting tar litt lengre tid når min egen "handyman" må ut på jobb innimellom...
Har vært i byen å kjøpt gulv i dag. Der fikk jeg også kjøpt et par oliventre på Plantasjen. Tenk at disse trærne kan bli opptil 500 år gamle.


Mine lavendel har kost seg med varmen de siste dagene, og kommet i flott blomst


Behovet for å bli ferdig med lager og butikk blir bare større og større etterhvert som det kommer mer varer. Gangen vår er nå så full at det er bare så vidt det går ann å komme forbi. Fikk i dag min første bestilling fra Green Gate, og det klør skikkelig i fingrene for å få pakket ut. Måtte bare pakke ut noe fra den øverste esken...

Dette var bare litt av det som er kommet. Kommer flere bilder når jeg har fått pakket ut.
Jeg vil ikke ha GreenGate i nettbutikken med det første, men er det noe du ønsker å kjøpe kan jeg sende på forespørsel. Send da en mail til meg på denne adressen.

Ønsker alle en riktig fin sommerkveld ;o)

2 kommentarer:

  1. heia :)
    Klart jeg legger deg inn på shoppebloggen, veldig moro at du vil bli med :))
    Flott blogg du har og her kommer jeg tilbake :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Heisan og takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Og for en koselig blogg du har! Ser at du har realisert min store drøm med egen butikk :) Kan tenke meg du blir å kose deg når alt skal pakkes ut ja :)

    Den rosa og grå lua finner du oppskrift på her:
    http://nikostrikk.blogspot.com/2010/02/karitraalua-mi.html

    Jeg gjorde litt forandringer på fellingen med å ha noen forkortede omganger men ellers er den slik som denne. Morsom strikk, lykke til.
    Jeg legger deg til på blogglista mi, var mye flott hos deg :)
    Klem, G-Anette

    SvarSlett