tirsdag 14. juni 2011

Lenge siden sist........igjen!!

Kan nok ikke skryte på meg å være særlig stabil her inne på bloggen, men tenkte å komme med et lite livstegn.

I går feiret vi konfirmasjonen til sønnen i huset. Etter endt dag, var det en fornøyd konfirmant, og foreldrene er fornøyde med å være vel i mål.

Det ble mest penger, men han fikk også noen fine gaver. Å gutten er strålende fornøyd :o)

På butikken går det fortsatt i hundre, men det er jo bra at man har masse å gjøre :-) Sist uke fikk vi inn en herlig fransk limonade. Effervè med flere forskjellige smaker, og en stilig flaske som kan brukes igjen.



Denne uka venter vi inn nydelige emaljeprodukter i herlige pastellfarger.


Disse produktene er jeg veldig spent på. Men de produktene som selgeren hadde med seg, var kjempefine ;o)

Ønsker dere en fin fin kveld ;-)




3 kommentarer:

  1. nå fikk jeg lyst på limonade! Kanskje du kan send me båt'n? :) gratulerer så mye med konfirmanten!

    SvarSlett
  2. De emaljeproduktene så fine ut. Flotte farger!!

    Ha en fin kveld☺

    SvarSlett
  3. Hei Hei :)

    elsker bloggen din:)
    jeg har et spørsmål til deg ang EFFERVE limonadene.
    jeg skal åpne interiør butikk i Narvik, og har leitet rundt på hele internett etter forhandlera til efferve drinkene.
    så jeg så at du hadde dem ble jeg glad:)
    har du kontakt personer som jeg kan få oss deg for efferve produktene?!

    da hadde jeg blitt veldig glad :)

    SvarSlett