fredag 20. januar 2012

Fin Fredag :o)

Ja, for Fredag er den beste dagen i uka synes jeg :o) Det er noe som skjer med oss alle når vi er ferdige på skole og jobb denne dagen, roen senker seg liksom...
Å da har jeg tid til å vise dere resultatet av min lille "make over" av kjøkkenet. Jeg skulle bare male flisene, men jammen (og heldigvis) ble taket hvitt i samme slengen. Det ble sååå mye lysere inne i kjøkkenkroken, å det var deilig :o)

Før:


Etter:
Her er jeg i mål, og fargen på flisene ble Hvit Lin. Taket er malt i egghvit.


Mine favoritter ved oppvasken ;o)



Ønsker alle dere som stikker innom meg, ei riktig god helg :o)






4 kommentarer:

  1. Så fint og lyst det ble! God helg!

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Så lyst og lekkert på ditt flottekjøkken!!!
    Flott ny header her hos deg også ;))
    Ønsker deg en riktig fin fin helg.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Det ble kjempeflott, og så mye lysere :)
    Ha ei fortsatt fin helg :)
    Klem sissel

    SvarSlett
  4. Så flott det ble. Hvitt og lyst:) Klem Julie

    SvarSlett