tirsdag 15. januar 2013

Helsekosten

Hei hei...

Lovte i et tidligere innlegg å fortelle dere litt ifb med at vi har kjøpt stedets helsekostbutikk. Dette er en helsekostbutikk i Life-kjeden, som ligger i Leia-senteret.



Dette er et spennende prosjekt, der vi ønsker å tilføre flere varegrupper. Vi har utvidet med hudpleie fra Sanc Soucis, som er en helt fantastisk hudpleieserie. Vi har også tatt inn Depend, som bl.a har et godt utvalg i neglepleie.
Vi er hele tiden på søken etter nye varegrupper som vil passe inn i vår butikk, så dette er en spennende tid. Noen forslag? Kom gjerne med innspill :)

Synes helsekost er et kjempespennende felt, og har tro på at kosthold gjør veldig mye med helsen vår.
Har selv begynt med Supermat, og dette er for meg helt fantastisk. Jeg har masse igjen å lære, men har allerede stor effekt av det jeg har startet med.
Kommer innom med med noen tips, og kanskje noen oppskrifter etterhvert.

Finner masse info og inspirasjon hos disse to flotte damene som står bak denne Bloggen

Tenker at investering i egen helse, er en veldig god investering.

-Fie



1 kommentar:

  1. Det har du helt rett i hvis ikke helsa fungerer er det mye annet som også må lide... Kjempefin blogg du har. Jeg legger meg til som følger :-)
    Hvis du har lyst å ta en titt innom til meg finner du meg på marianneleonora.blogspot.no

    klem fra Åsne

    SvarSlett